Sidor

fredag 3 februari 2017

Inreder

Nu börjar lägenheten vara färdig. Kommer nog inte att vara där så mycket men vid skit -väder och andra begivenheter, förhoppningsvis trevliga, kan det vara skönt att ha ett till hem i staan! 


Lite kul att kolla vad som finns i lådor i förrådet, åka runt till barnen för att ta igen de som de fått!
 Inte så farligt som det låter. 
Tidigare tavlor och hantverk som fått ligga undanpackat får nu se dagsljus igen.



Jag har sänkt lite priser på lite Stickat i min Etzy shop. 
Måste ju få sticka lite till.
Att länka till Etzy har jag inte lyckats lära mig, testar stup i kvarten, så gå in på Etzy och sök på "masucraft" som min shop heter där.
Ser nu att jag visst har lyckats, en gång iallafall, i spalten till höger finns en länk.



Ha nu en skön helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar