Sidor

måndag 26 september 2016

Dukar.

Nu har jag höstpysslat inomhus.
Jag är ingen större inredare och pysslare på det sättet, sitter gärna still och är nöjd med hur jag har det (lat).
Men någon gång per år kommer "ilet", oftast hösten när det inte är lika lockande att vara ute.
Nya gardiner,  putsade fönster och lite dammtorkning på de ställen man förtränger att de finns.
Nöjdast är jag nog med mina fyndade dukar!!!


Äldsta "tvduken" som jag haft många år, ligger på radiogramofonen som är omgjord till laddstation.


Den här hittade jag för ett par år sedan och älskar färgerna, perfekt höstduk på köksbordet. 



Det här är den senaste endast någon vecka sedan jag sprang på den, på Pingstkyrkans secondhand. 
Älskar färgerna på den också och den passar perfekt på rumsbordet från 50-talet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar