Sidor

onsdag 6 april 2016

Vår-rea.

Jag har stickat över 30 par Trasmattesockor i vinter, en del till mig själv, en del att ge bort och en del sålda. Nu har jag bara några par kvar så jag tänkte rea bort dem. 


Är du sugen på egna unika, varma, olika, mjuka, färgglada fötter i vår och sommar? 
Alla stickade i fina ullgarner med inblandning av ca 20 procent syntet, för hållbarhetens skull. 
Passar egentligen bättre i träskor eller sandaler än i vinterskor, för då syns de glada fötterna mer.
250 kronor plus frakt istället för 300 kronor för de par jag har färdiga.
De funkar lika bra på sommar som vinter eftersom ull är ett naturligt material som andas.

Maila mig om du vill köpa, ha fler bilder eller undrar nåt. 






Par 1.



Par 2.


Par 3.


Par 4.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar