Sidor

tisdag 9 februari 2016

Grönt är skönt.

Bara tvättningen kvar på de gröna sockarna.  Jag hade ju ett par gamla sockar jag stickat som förebild och inspiration, stilen blev ganska lik men ändå blev de olika.
Gillar den gröna färgen och små prickar är ju aldrig fel, de små prickarna är en maska och de liknar små hjärtan på nära håll. 
Har börjat med ett par kortare sockar i många färger och mönsterstickning, vi får se om jag kan hålla ordning på garnet och att inte tålamodet tar slut.

Kan någon hjälpa mig? 
När jag bloggade tidigare så kunde man följa bloggar på de olika sidorna, man bara klickade på följ och ens lilla profilbild kom upp i en ruta med andra följare och de bloggar jag följde kunde jag lägga in i en lista på bloggen. 
Nu har jag letat i flera veckor och det enda jag hittar är att följ med mail eller 
Google +. 
Google plus och jag är inte vänner så det vill jag inte ha, själv följer jag bloggar på Bloglovin men att lägga in en länk till det går väl ej ( olika företag?). 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar